poniedziałek, 4 listopada 2013

Mama *68

Wiek Mateuszka: 2 lata i 9 miesięcy

Chodzę od rana dumna jak paw. Dziś zanotowaliśmy wielki krok w przód i wielki sukces.

Mati wczoraj pierwszy raz przełamał swój strach i zrobił piękną dużą kupę do toalety. A więc mama poszła za ciosem i postanowiłam położyć go na noc bez pieluchy. Wysadziłam go na siusiu przed spaniem, potem jeszcze na śpiąco ok. 22.00. Łóżko oczywiście było odpowiednio zabezpieczone z każdej mozliwej strony. I jakież było moje zaskoczenie kiedy  5 rano poszłam sprawdzić i Mati był suchy! Szok. Wiem, że to dopiero początki i pewnie nie raz przyjdzie mi prac zasikane prześcieradło, ale dzisiaj mamy wielki dzień i zamierzam się z tego niezmiernie cieszyć!

Dumna Mama



2 komentarze:

  1. No to kolejne gratulacje:)
    Ale powiem Ci, że choć Madziuta w dzień nie nosi pieluchy już od 4 miesięcy, to na noc nadal jej zakładamy. Tylko, że ona śpi z nami i nierzadko na mnie i żadne z nas nie ma ochoty obudzić się zasikane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mati już od roku biega w dzień bez pieluchy wiec przyszła pora na kolejny krok. Dziś w nocy już mi się dwa razy posikał... Ale będę twarda :)

    OdpowiedzUsuń