sobota, 4 stycznia 2014

Mama *71

Wiek Mateuszka: 2 latka 11 miesięcy i 1 dzień
Tydzień ciąży mamy: 24

Cholera! Dlaczego najpopularniejszym imieniem dla dziewczynki w 2013 była Lena?!?!?!?

Od 10 lat marzy mi się, że kiedyś kiedy będę miała córeczkę nazwę ją Lenka. Wtedy nikt nawet nie wiedział o istnieniu takiego imienia. Ja sama szukałam w kalendarzu, czy to jest imię samo w sobie, czy tylko zdrobnienie od Marleny, Mileny czy Heleny. Znalazłam. imieniny raz w roku - 10 listopada. (Teraz jak zerkniecie w kalendarz - już pojawiło się chyba z pięć nowych dat imienin.)
Przyszła ta wspaniała dla mnie chwila. Będę miała córeczkę! Moja radość nie zna granic. Nie spodziewałam się tego w ogóle. Jakoś tak nastawiłam się na drugiego chłopaka. A tu niespodzianka. Będzie wymarzona Lenka...
I dowiaduję się, że Lenka to najczęściej nadawane imię dziewczynkom w 2013 r.! Kurna! Jak to? Dlaczego? 

Czy mam zrezygnować z wymarzonego imienia tylko dlatego, że jest mega popularne?

Mama

Fakty TVN24 - Najpopularniejsze imiona 2013 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz